Annons:
Etikettandlighet
Läst 1478 ggr
Jane-Lyzell
8/8/15, 1:16 PM

8-8-8 Speciell dag i dag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja då är värmen tillbaks "the heat is on " härligt Smiley smile - ha en fin lördag alla vackra själar Smiley heart pst det är vist en väldigt speciell dag i dag 8-8-8 då öppnas en ny Andlig port - så passa på att meditera eller kontemplera en dag som denna 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[NeferNefer]
8/8/15, 1:19 PM
#1

Jag ska ut i skogen, jag 😃Ska ha i åtanke den här speciella dagen. Jag var tvungen att tänka ett tag innan jag förstod att den första åttan är 2 plus 0 plus 1 plus 5 … 👍Nu ser jag fram emot en extra magisk dag i en av våra vackra nationalparker.

Jane-Lyzell
8/8/15, 1:26 PM
#2

1. Det låter som en magisk plats vara på en dag som denna - ha det så mysigt och berätta gärna om du upplevde något speciellt 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[NeferNefer]
8/8/15, 8:34 PM
#3

Det var magiskt. Det var så vackert och fridfullt. Inspirerad av forntidens seder att offra mynt och värdeföremål till Moder Jord genom att kasta dem i vatten (sjöar, vattendrag, myrar) offrade jag tre mynt i en mörk göl i tacksamhet för allt vi får från vår stora moder. När jag satte mig i bilen kom en fluffig vit och ljusbrun fjäder (cirka 5 cm lång) från ingenstans och flög runt mig och dottern ett par varv för att sedan försvinna. Bildörren var stängd och jag hade sett om vi hade haft med oss en fjäder in, och den gick inte att hitta efter att den hade försvunnit.

Jane-Lyzell
8/8/15, 9:18 PM
#4

3. spännande - det låter som du haft en fin och magisk dag 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
8/9/15, 1:32 PM
#5

Spännande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: