Annons:
Etikettövriga-mediala-områden
Läst 2063 ggr
anonymagreta
2015-07-27 16:27

Sanndrömmar

Jag drömmer ofta saker som sedan slår in dagen efter. Som förra natten drömde jag att det var inbrott i mitt hus, jag såg tydligt inbrottstjuvarna och smög ut ur huset i drömmen. Vaknade med bankande hjärta, svettig och hade svårt att somna igen. Kollade klockan och den var 01:47.

Drömmen har dröjt sig kvar i mitt minne hela dagen och jag kommer väl ihåg hur tjuvarna såg ut och vad för bil dom körde.

Pratade med en granne senare idag och då har det varit inbrott hos en annan granne inatt. Samma bil som jag såg i drömmen hade iakttagits och det var två tjuvar precis som i min dröm. Inbrottet hade skett ca 02:00.

Detta är inte första gången jag drömmer såhär, det kan handla om allt från bilolyckor till mer triviala saker som otrohet.

Är det möjligt att drömma sanndrömmar eller är det ren slump att det blir såhär?

Annons:
Jane-Lyzell
2015-07-27 17:19
#1

Här kan du läsa mer om Drömmar ;

http://spiritualism.ifokus.se/articles/55ae62898e0e742f3a001463-drommar?discussions-1

Vist kan man ha sanndrömmar en del har det mer en andra 🤪

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

anonymagreta
2015-07-27 17:34
#2

Tack för svaret!

Jag har läst artikeln, intressant det där med Drömmar.

Eftersom jag drömmer saker som slår in så ofta så är jag själv inne på att man faktiskt kan drömma om sånt som kommer att hända. Men har man inte berättat drömmen för någon innan det slår in så tror ju dom flesta att man hittar på eller lurar sig själv.

Jane-Lyzell
2015-07-27 17:55
#3

2 ja fast det viktigaste är ju att du vet att din dröm är sann - så när du behöver agera så gör du det innan nästa gång

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

anonymagreta
2015-07-27 18:30
#4

#3 Ja, det har du helt rätt i. Det gäller väl bara att jag börjar lita på mina egna drömmar 🙂 tack snälla för svaren 🌺

Jane-Lyzell
2015-07-27 20:12
#5

Varsegoo🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: