Annons:
Etikettspiritualism
Läst 1361 ggr
Lotoz
2015-06-14 00:17

Bemötande med ett medium

Hej, på Söndag skall jag hälsa på en tant (min mors chefs fru), som har pratat med andar, höga gudar och utomjordingar? sedan hon var ett barn.

När hon var yngre har hon kunnat se kors ovanför personer som strax senare skulle ha gått bort. Hon har även sett ett foto på mig och konstaterat att jag har helande händer.                                                                                                                                                     Hon pratar varje natt med utomjordingar, gudar och andar.

Hon är alltså mycket spirituell, och jag har hört mycket om henne. 

Hur skall man gå till mötes hos ett medium, hur skall man vara förberedd?

Jag är väldigt öppen för andlighet och har funderat på om man vågar ställa några frågor, men vad skall man fråga? Jag vill helst få svar på större frågor, såsom meningen med livet, andra sidan m.m. 

Mvh

Peace

Annons:
Jane-Lyzell
2015-06-14 09:37
#1

Du ska säga så lite som möjligt och fråga så lite som möjligt - mediumet ska ge dig fina svar utan att du behöver ställa några frågor / lycka till

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

lizaohman
2015-06-16 13:19
#2

Bemöt henne som en vanlig människa. Fråga om hon vill svara på några frågor som du funderat över. Som man skulle göra med vem som helst. Hoppas ni får ett fint möte. 🌺

Lotoz
2015-06-16 15:03
#3

Vi hade ett fint möte, vi satt och pratade i sex timmar:)

Polisen brukar kontakta henne om dom behöver hjälp att identifiera en person på ett kort, auran berättar hur personen är.

Hon såg min aura och förstod att jag ibland hade huvudvärk.

Hon berätta även mycket om tidigare liv, min bror va en brittisk stridspilot i första världskriget, han blev skjutet och förd till ett fransk sjukhus där jag va doktor och räddade livet på honom. Vi blev senare bästa vänner i flera år.

Peace

Loris M
2015-06-18 15:10
#4

#3 Alla har huvudvärk ibland. 🙂Man behöver inte se folks auror för att kunna dra den slutsatsen. Ang. tidigare liv, så kan du ju omöjligt veta om det hon berättar stämmer. Jag är alltid lite skeptiskt till när mediala berättar om människors tidigare liv. Om de vill kan de i princip hitta på vad som helst utan att du har en chans att veta om de talar sanning.

Har hon berättat något annat som är mera specifikt och inte stämmer på varenda människa? Något om dig, hur du är, vad du varit med om, något som hon omöjligt kan veta genom att googla sig fram, något som bara du vet… då skulle jag vara imponerad. 

Jag ifrågasätter inte hennes medialitet utan menar att vi ibland blir för uppspelta och entusiastiska efter ett besök hos medium, speciellt när de berättar om tidigare liv, att vi lätt glömmer bort att reflektera över om det verkligen finns någon substans i det de säger.

Jane-Lyzell
2015-06-18 16:55
#5

Som medium ska det inte talas om 3:e person som din bror - håller med föregående om tidigare liv - finns inga bevis alls - men huvudsaken du själv är nöjd 😀

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Lotoz
2015-06-19 14:25
#6

#5 Min bror va med mig på besöket, klart det kan va skeptiskt men tyckte de va intressant iallafall. 

Min huvudverk är just på vänster sidan mellan örat och pannan, och hon sa att hon såg en gul brun färg i min aura just vid det stället jag haft extrem huvudverk vissa gånger om året. Dom har även  vart runt om i Sverige och Norge och renat hus på andar som gått vilse, berättade dom.

Jag är också skeptiskt till allt det här men,  jag vet ärlig talat inte vad man ska tro på nu i denna värld, jag vet bara att regeringen är korrupt , den nya världsordern har oss i sitt grepp och vår planet är ett sjunkande skepp, "vanligt" folk som oss lever i en illusion om att vi är fria. Dom tar vår tid, distraherad och hjärntvättad av nöjesindustrin, formad till en effektiv utsliten arbetare. suck

Peace

Annons:
Lotoz
2015-06-19 14:39
#7

Här har vi en bild som förklarar babylon

Peace

Jane-Lyzell
2015-06-24 15:25
#8

6. då var det en annan Femma 🙂

men 6 timmar oj oj så länge för mediet vara uppkopplad- men ni kände henne va så det kanske blev mycket annat prat med - menar ni umgicks eller ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

farshus
2015-06-29 19:31
#9

6 timmar uppkopplad wow, måste vara världsrecord.

Upp till toppen
Annons: