**Om sajten

Utan dator

2015-06-10 12:27 #0 av: Jane-Lyzell

Hej
Är utan dator sen över 1 vecka och inte kunnat vara så aktiv här - ifall ni undrar!
Har flyttat och allt tar tid / har endast mobilen att skriva med och det är pekfingervalsen - så jag skriver inte mer en jag måste 😜

Förhoppningsvis har jag datorn inom 1 vecka till.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Anmäl
2015-06-10 21:49 #1 av: Kyllan56

Jag pekfingervalsen är  ingen hit! Jag hoppas du får användning för din dator så fort som möjligt! 

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Anmäl
2015-06-10 23:15 #2 av: Bybo

Lycka till med flytt. Har missat vart det bär hän, eller du kanske inte har sagt något. Pling!

Anmäl
2015-06-13 20:48 #3 av: VSK

Hua, en vecka utan dator Förskräckt

Skrattar

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-06-13 21:06 #4 av: Jane-Lyzell

Nu är det mer en 1 vecka snart 2

Anmäl
2015-06-13 21:20 #5 av: VSK

UschaBuscha...   Och du överlever Galen

Fast det kanske är skönt oxå på ett sätt. 

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-06-13 23:44 #6 av: Jane-Lyzell

Ja det är både och 😜

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.