Annons:
Etikettandlighet
Läst 969 ggr
[kajmal"]1
6/7/15, 12:15 PM

parallelvärdar ljuset i tunneln

parallelvärldar ljuset i tunneln

Posted on juni 7, 2015

mina kontakter har sagt mej att de själva vet om 300 parallelvärdar, jorden upptäckte de för 100 år sedan, vi lever på 1850 talet. illusionen är att vi lever i detta århundrade,,,,,,,,, vi,har varken mobiltelefoner eller rymdfärjor.

tidigare jordiska civilationer, det har varit tre stycken………..har manipulerat tiden, för att denna civilation skall utvecklas snabbare mina kontakter har sagt mej att de själva vet om 300 parallelvärdar, jorden upptäckte de för 100 år sedan, vi lever på 1850 talet. illusionen är att vi lever i detta århundrade,,,,,,,,, vi,har varken mobiltelefoner eller rymdfärjor.

tidigare jordiska civilationer, det har varit tre stycken………..har manipulerat tiden, för att denna civilation skall utvecklas snabbare avbytaren säger ”jag skriver” när jag berättar om mitt liv. för att lättare kunna leva som jag

i november sa de till mej du" dör" om 200 dagar , år 1850…(i augusti ungefär) min kropp blir kvar men mitt medvetandet flyttas till en ny biologisk kropp i parallelvärlden. min kropp kommer att intas av ett medvetande från deras värld. av en person som vill uppleva denna jord ett tag

i andra världen ska jag och tjejen som jag pratat med en längre tid dagligen, jobba med denna jord, genom våra tevesändningar som de kan se

se ljuset i tunneln, det sägs att de som uppleft döden, och kommit tillbaka säger så,………………det stämmer, jag har tre dimmensionsportar i mitt hus. som mina besökare från parallelvärden kommer genom . det är 20 meter långa ljusa gångar mellan dimmensionerna, men som människa kan man bara färdas genom dem som död; det vill säga den andliga kroppen……………men som jag skrivit, parallelvärden kan föra över en levande människas medvetande, till en biologisk kropp i deras värld

http://www.collective-evolution.com/2015/06/03/how-is-this-possible-scientists-observe-one-particle-exist-in-multiple-states/

http://www.mnn.com/green-tech/research-innovations/stories/parallel-worlds-exist-and-interact-with-our-world-say

Annons:
Upp till toppen
Annons: