Annons:
Etikettvägledning
Läst 2790 ggr
Rickard77
2015-06-05 18:12

Telepatisk kontakt?

Någon som vet hur man får telepatisk kontakt med en människa man känner väl? Har försökt med att fokusera på personens utseende och framförallt ögon, som ju sägs vara själens spegel, samtidigt som jag försökt säga personen något genom att tänka högt och rikta mig till denne. Är det rätt sätt eller vad bör man tänka på om man vill sända tankar till andra via telepati? Någon som har tips?

Annons:
Jane-Lyzell
2015-06-05 18:42
#1

Sänd tankarna bara intensivt och vet att det når personen

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Maikailoa
2015-06-06 00:40
#2

Man bör nog inte fokusera sig allt för mycket på utseendet utan på meddelandet. Att träffa rätt person lär inte vara det svåra.

Rickard77
2015-06-06 09:18
#3

Fast det är ju ändå viktigt att man fokuserar rent själsligt på personens utseende också, så att det blir precist vilken person man riktar sig till.  Jämför till exempel att du gått och tänkt på en person och haft bilden av dennes utseende i huvudet, och rätt vad det är ringer personen eller knackar på dörren, eller du möter honom/henne ute.

Maikailoa
2015-06-07 11:08
#4

Om det inte blir precis den personen som man riktar sig till, vem blir det då?

[kajmal"]1
2015-06-07 12:17
#5

telepati

Posted on juli 6, 2013

6

http://www.telepati.se/
för att förtydliga telepati är inte röster i huvudet. utan är en röst i det yttre rummet, som kommer in till en person, med tankevågor, jag kan avgöra om rösten kommer innefrån huset, vilket rum. röster utifrån, märks av att man märker av att rösten kommer från några hundra meter bort, det är ochså lätt att precisera väderstreck varifrån rösten kommer.
telepati. parapsykologiska fenomen. tankeläsning, tankeöverföring
www.telepati.se
min gräns går vid att precisera en röst 3-400 meter bort, men jag vet inte det egentliga avståndet, inom denna siffra går det att avgöra avståndet…………………

Upp till toppen
Annons: