Annons:
Etikettinspiration
Läst 1042 ggr
Bobbymilu
5/27/15, 10:15 AM

Har jag otur eller vad händer?

Hjälp att tycka synd om mig! Är en optimistisk person, men nu har jag känslan av att något är fel. Bröt lårbenet förra månaden och i början av rehabiliteringen på lasarettet fick jag bältros, vilket jag gjorde att jag knappast kunde röra mig. Allt gjorde ont. Nu när jag är hemma och går på kryckor, har jag efter fallet, då det blev ett litet sår på armbågen och kryckan har gjort att jag fått inflammation och infektion i detta sår. Detta ledde till en liten operation med dränering och 3 stygn.  Kan någon ge mig råd,

Annons:
Jane-Lyzell
5/27/15, 10:21 AM
#1

Oj - beklagar din otur ! - men om man blir stoppad så kraftigt i livet - bör du tänka - vad har jag missat/blundat för/ vad behöver jag förändra i mitt liv ? och vad låg framför dig just innan du ramlade i livet ?

Uppenbarligen behöver du stannas upp i livet - ta vara på ögonblicket och reflektera över frågorna och försök hitta vad ? 

Meditera och kontemplera mycket- så ska du se insikter kommer till dig !

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
5/27/15, 10:46 AM
#2

Exakt så tänkte jag också Jane !

Oftast så händer det rent fysiska saker när man länge blundat för vad den inre rösten velat på peka! Så fundera lite ur den synvinkeln Bobbymilu, så hittar du nog snart svaret 🌺

Upp till toppen
Annons: