Övningar

Övning-medialt

2015-05-07 12:01 #0 av: Jane-Lyzell

Det finns ett föremål som ligger framför datorskärmen - det är en gåva jag fått - kan du se eller känna in vad det är? och hur det ser ut? (färg, färger , form mm)

Om ingen hittar vad det är ger jag svaret om några dagar :-)

Lycka till Vinkar

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Anmäl
2015-05-07 21:46 #1 av: Maikailoa

Förefaller vara som ett hoprullat ljust (närmast naturvitt) fodral, som ett pennfodral gjort av spjälor, ett mörkt band runt, och inuti finns tre platta stjärnor eller drev. 

Anmäl
2015-05-08 00:24 #2 av: Winta

Det jag fick är grönt färg och formad som häst. (något prydnad)

Anmäl
2015-05-08 08:34 #3 av: Jane-Lyzell

Ni är båda bra ute i era intryck med färg men inte formen rätt(delvis om jag är snäll) - låter er försöka få fram lite merSkämtar

Anmäl
2015-05-08 22:27 #4 av: Maikailoa

Inuti är där en liten kläpp, smalare upptill och vidare nedtill, bronsfärgad. Den hänger därinne. Och där är ett mörkt/svart lager runt den och ett ljust/vitt lager ytterst; Det mörka verkar poröst. Oberörd

Anmäl
2015-05-09 10:03 #5 av: Jane-Lyzell

4 . bra jobbat - visar snart vad det är :-)

Anmäl
2015-05-09 11:59 #6 av: farshus

det är ett smycke , som är nästan platt som ligger på sammetsliknade underlag, turkosfärgat smycke. fina vibbar

Anmäl
2015-05-11 17:53 #7 av: Jane-Lyzell

Ja här har vi nu svaret - var inte för hårda emot er själva - utan se vad ni faktiskt plockade in :-)

Var tvungen flytta den innan jag fotade - underlaget var en massa papper mest vita

Anmäl
2015-05-11 18:16 #8 av: lizaohman

Hä, jag såg en grå sten, men tänkte jag var så fel ute så jag inte ville skämma ut mig. Man brukar ju inte få gråsten som present :)  Text såg jag inte. Hahahaha

Anmäl
2015-05-11 18:32 #9 av: Jane-Lyzell

8 . Den är brun :-) - men sten var ju rätt - lita på din första känsla Skämtar

Anmäl
2015-05-11 18:46 #10 av: lizaohman

Den jag såg var ljusgrå och slät i ytan men formen var rätt. Du har så himla rätt, det där med att lita på första känslan!!!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.