Annons:
Etikettinspiration
Läst 1216 ggr
Ians
2015-02-22 11:29

Har länge gått med en fråga

Har haft en fråga länge som rör saker i mitt liv. Något jag känner som andra förnekar med stor övertygelse och frenesi.

Så har jag börjat tänka, är det jag som är knäpp eller, för jag känner fortfarande att det är något skumt bakom detta.

Dessa funderingar har tagit ganska stor energi från mig under en längre tid. Så ställer jag frågan till andevärlden, vilket jag kunde gjort för länge sedan!

Plötsligt får jag ett påtagligt svar! Igår när jag satt o tittade på melodifestivalen, så visste jag sekunderna innan vilka som skulle gå vidare direkt till slut tävlingen, känslan var exakt den samma som runt det jag funderat på. Svaret kom på samma sätt.

Och jag kände djupt inom mig att "Jag har rätt iaf" det är bara att vänta ut detta tills cirkeln sluts. 

Andevärlden är fantastisk! 

Någon annan som känt tvivel emellanåt att det ni känner är rätt, för att människor inte Vill bli avslöjade och därför nekar? Men man vet inom sig att det är  inte alls så!

Kanske är det så att tiden inte är Mogen och man måste lära sig att hejda sig lite, men att ge akt på det man känner och hålla sig lite på sin kant tills det som döljer sig är moget för att komma fram i ljuset. 

Många gånger har jag då övertygat mig själv att, det är jag som är dum, varför skall människor förneka något om det inte är så? Sedan har jag lik väl stått där och det jag kände var rätt från början. Det som är frustrerande är att dessa frågor har cirklat runt mig en längre tid, och jag börjar bli trött på att inte få en lösning. Men vad som känns länge för mig är inte alltid länge för någon annan 😉

Annons:
Jane-Lyzell
2015-02-22 11:36
#1

Det är detta som är baksidan på myntet "Medium" "Medial" man vet!

och det är inte alltid så kul - men det jag själv gjort för att inte grubbla ihjäl mig är att ha tillit till att det kommer visa sig när tiden är inne - även i de tuffa frågorna så vet jag detta är något jag måste ha tillit till och låta saker och ting ske när de sker!

Har precis fått en egen bekräftelse något som jag såg för över 1 -2 år sedan där personen förnekade - idag är det ett faktum - kanske inte personen ville se !? och dolde det för sig själv!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
2015-02-22 11:46
#2

Tack Jane!

Ja så är det nog oftast att den andra inte ens vill se det själv, och att de blir chockade när man börjar prata om sådant de tom döljer för sig själv!

Det var faktiskt ett medium som sa det till mig för många år sedan, när jag tänker efter. Att jag skall gå varsamt fram för att det skrämmer folk när jag pratar om saker som människor inte ens kommit fram till själva, men de vet att det finns djupt där inne  och de känner igen det när jag pratar om det. De kan känna det som att jag blottar dem, och då blir det väl så att man försvarar sig ordentligt.

Men ibland går det förskräckligt långsamt 😉och man börjar tvivla på att man har rätt. Nu fick jag ett svar som jag kan vila i och se tiden an!

Kyllan56
2015-02-22 13:38
#3

Jag upplever det ofta Ians, att jag vet innan det hänt. Men jag är inget mediumistiskt medium. Men är mycket intuitiv och ibland överstiger det "normal" intuition.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Jane-Lyzell
2015-02-22 17:38
#4

Jag har alltid rätt och det är många gånger en förbannelse 🤐

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: