Annons:
Etikettvägledning
Läst 2135 ggr
Isobel50
2015-01-23 20:23

onda / negativa tankar ?

Det är första gången jag skriver här men tänkte jag skulle prova…
det är så att en person verkar av någon anledning ha "fått onda öga" mot mig, eller vad jag ska kalla det…
Helt plötsligt bröt hon kontakten med mig och som jag uppfattade det att hon försökte hitta en massa orsaker, anklagelser osv.
och att hon pratar om mig med andra…har jag förstått..
Jag vet att jag har inte gjort henne någonting….hon är ganska mystisk och knepig har jag känt ännu mera den sista tiden
Vi har aldrig träffats i verkligheten, utan bara på nätet och mail i perioder, och sista tiden på FB
I början så tyckte hon så mycket om mig och hade så mycket positivt att säga….
och jag blev ganska förtrolig med henne…( vilket jag ångrar nu )
Och egentligen så kände jag egentligen på mig i början att jag skulle vara försiktig, men jag lydde inte min magkänsla / intution …..( som jag tänker nu…)
Och jag känner nu dåliga vibbar från henne fast vi inte träffas och heller inte har kontakt längre……och jag mår dåligt…
jag har aldrig upplevt något liknande förut….och det är så konstigt och känns inte bra…
Så vad säger ni…..vad ska jag göra….kan en persons negativa tankar påverka en så och på avstånd ?
och hur kan jag i så fall skydda mig….

Annons:
Jane-Lyzell
2015-01-24 08:37
#1

Negativt kan endast påverka dig om du tror det kan det - alltså din egen rädsla för det påverkar dig - så sluta oroa dig 💖

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Isobel50
2015-01-24 12:23
#2

tack Jane, ja, antagligen det är så…..
men det är konstigt hur jag upplevt detta…..mycket ovanligt för mig…
hon påstår att hon är synsk och känner på sig saker……..och jag har läst om att personer kan skicka onda / negativa tankar…
egentligen är jag lite skeptisk just för detta med tankar…..men kunde inte låta bli att undra ;-)
( annars tror jag på en tillvaro på andra sidan, andevärld, medialitet osv )

Upp till toppen
Annons: