Annons:
Etikettoff-topic
Läst 4198 ggr
Annisangel
1/15/15, 11:41 PM

Utveckling 4

Så nu började den förra tråden bli lite lång, så jag startar en till med tanke på att min utveckling inte lägger sig och sover direkt… :) Jag börjar fundera mer och mer på karma och jag tror personligen att man får vissa läxor att lära sig… Jag till exempel har haft stora problem att säga ifrån, stå upp för min sak och det jag tror på. Men när jag nu börjar sträcka på mig, räta på ryggen och säga min mening märker jag en annan företeelse. Motståndet blir värre, som om lilla jag inte ska lyssnas på. Jag andas djupt, säger till en andra gång, fortfarande ingen reaktion, en tredje gång, ingenting men den fjärde blir jag redigt arg och skriker och gråter… Då, verkar parten förstå att det är allvar. Jag blir fascinerad, dels på grund av att det tar så mycket energi från mig, energi som kunde gått till en mer konstruktiv handling än bara skrik. Men nästa utmaning efter, då räcker det att jag säger till en gång och får respons direkt. Jag tror att jag genom att ha genomgått skrik-uppdraget, samlade på mig så mycket pondus att nästa utmaning har jag ett annat förhållningssätt till, lägger kraften på ett annat håll än det första och därigenom får en reaktion mycket snabbare och med en explosiv energi som går direkt till källan utan några mellanled… Ja det är spännande att leva! Ingenting är omöjligt för mig, allt går!!!

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
Jane-Lyzell
1/16/15, 12:15 AM
#1

Ja säga ifrån är det nog många som har problem med🤐

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
1/16/15, 8:12 AM
#2

#1 Ja, Jane…. Att säga ifrån borde vara lika självklart som att gå och dricka ett glas vatten när man blir törstig… Men det är inte det. Det ligger mycket känslor i att säga ifrån till en annan människa. Jag har precis börjat utforska hos mig själv den där explosiva energin som verkligen får resultat. Men nu i efterhand kommer jag inte ihåg vart den började…. Men jag brukar observera hur människor samspelar på jobbet och när det är mycket diskussioner och alla höjer rösten så hör ingen alls. Då slutar man lyssna. Men när jag som vanligtvis inte säger så mycket pratar, så lyssnar man. Jag har blivit säkrare i mig själv och har nog attityden när jag vill driva igenom någonting, att det blir så som jag vill, för det finns inget val. Då infinner sig ett lugn och jag behöver inte ha den där oron för vad folk ska tycka och tänka… Nu tänker jag mer och mer att; Jag är en människa jag med och har lika stor rätt som andra att göra min röst hörd. Kram

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
1/16/15, 12:15 PM
#3

2 - Vad bra - starkt

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
1/23/15, 6:32 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Filosoferande från mig :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
1/23/15, 1:01 PM
#5

Så fint ❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
1/24/15, 7:40 AM
#6

Tack Jane :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
Annisangel
1/28/15, 6:51 AM
#7

I dagsläget har jag haft en sanndröm… Eller en hint om en händelse jag har varit med om. Ledtrådar i mina Drömmar, någon ville meddela mig att en händelse i verkliga livet förlöpte väl… Vet inte om ni kommer ihåg att jag var och besökte rymdfarkosten Orion i en utomkroppslig färd…? Så kom det sig att jag hade en knepig dröm häromnatten: Mamma hade flyttats från ett boende utan att jag visste om det, jag fann telefonnumret 24713 och ringde. En kvinna svarade som ifrågasatte min relation till min mamma. Hon meddelade också att mamma inte fanns där. Helt plötsligt när jag sitter där med luren i handen får jag sällskap av en blåaktig figur som säger med en mild röst till mig: Du lever i illusion, det du vet raseras inte av det du hör. Jag blir alldeles ställd en stund, lägger på luren och ringer upp det första boendet och får reda på att mamma är där och har det bra. Flyttandet har aldrig existerat. Jag får ett tips av en väninna att kolla upp datumet 24-7-13. Okej, jag googlar på 24 juli 2013 och får en ingivelse att jag ska kolla Nasa också för denna färd rann mig i minnet plötsligt. Så kommer det fram att rymdfarkosten landade säkert och utan anmärkning den 24 Juli 2013! Jösses vilken bekräftelse det var! Min väninna var lika mållös som jag. Livet är spännande och jag vet aldrig vad som komma ska. Med det sagt så går jag till jobbet med glatt hjärta och ska öva idag på mina kolleger att säga NEJ! Hehe, de vet inte vilken människa de möter idag, en nej-sägare, heheheheheeeee :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
1/28/15, 8:37 AM
#8

Ha ha ha härligt - NEJ😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
1/28/15, 9:08 AM
#9

Haha :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
1/28/15, 9:08 AM
#10
Annisangel
1/28/15, 10:17 PM
#11

Ojoj, nu tar jag ett kliv från mitt gamla jag. Ett stort kliv, där jag lämnar mycket bakom mig… Jag lämnar självmedlidande, jag lämnar utsatthet, jag lämnar en känsla av saknad för det jag hade… Jag ser framåt, en ljusare tillvaro. Jag ser en sol stråla, där dammet ligger tjockt. Jag ser en kraftfull människa, där förut, bara fanns en… spillra… Jag ser en kamp, där viljor rasar mot varandra, jag ser mig själv segra, för det finns inget val. Jag ser ändlöst agg mot mig, kanske förtjänar jag det, ingen strid har någonsin vunnits utan någon konsekvens… Jag ser motstridiga känslor, för att en del människor väljer att blunda, väljer att titta bort, sätta skygglappar och bortse från faktum… Jag ser mitt gamla jag ligga på golvet som en urvuxen overall… Ska jag slänga den? Nej, jag har den kvar ett tag, bara för att påminna mig ännu en tid, vad jag inte behöver! Kram goa själar!! :) Alla är värda, värda allt gott, värda att ha det bra, värda att vårda sig själva. Så nu när kvällen går över i natt finner jag att jag behöver denna stund, just för att bearbeta mig i den riktning jag måste ta… Det var menat hela tiden, och nu har jag inget val… Jag blir jag!

Många Goa Kramar

Annisangel

Tarotstollan
1/29/15, 11:09 PM
#12

🙂👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annisangel
1/30/15, 2:23 AM
#13

:)

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
Annisangel
2/24/15, 11:02 PM
#14

Fy tusan. Jag blev utpekad att vara ansatt av demoner… Det är nog det värsta som jag har hört tror jag. Av alla märkligheter jag är med om, så inte är det på grund av demoner! Jag känner mig både varm och kall på samma gång som jag känner en oerhörd maktlöshet och lade locket på direkt om alla tentakler mot andligheten… När jag nu börjat smått öppna upp igen, finner jag en styrka oändligt mycket starkare och frågar min andlige vägledare; varför är det så? Jag får till svar: Kan du bromsa upp att du blir äldre? Nej, säger jag det bara händer. Just det säger min kloka vägledare. Det bara händer, din andliga väg växer sig starkare. Det är när du stänger ner som det blir problem för du hänger inte med i farten den växer i. Go with the flow… Bryr du dig egentligen om vad andra tycker om dig? Ja, jag gör nog det mer än jag vill erkänna… Erkänn det för dig själv så kan du släppa det. Är det så enkelt? Ja, faktiskt så enkelt är det! Ja, jo, jag kan ju testa!! :) Livet ska levas, inte stängas inne i ett skal som är gjort för att leva i!! Kram underbara själar!!

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
2/25/15, 12:58 AM
#15

14. Vad har hänt och vart då ? 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
2/25/15, 3:01 AM
#16

Äsch, en grupp på facebook… :( Jag trodde jag kunde vara öppen om allt men tydligen inte… Denna grupp har bara engelska medlemmar och kanske har de en annan syn på vad som är "accepterat" och inte, jag vet inte… Men de kallade det för att jag var ansatt av "entities" och att det var rakt igenom dåligt och inget att göra någon notis om… Kort sagt fick denna respons mig att tvivla så till den milda grad att jag började ifrågasätta hela min uppväxt… Usch och fy bubblan säger jag bara… Nej, jag kommer nog gå ur den grupppen och låta dem tro vad de vill. De kallar mig troll och inte tillförlitlig… Jag har inte gått ur ännu, för jag vet inte om jag ska förklara mig eller inte… Nu känns det inte värt det….

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
2/25/15, 12:21 PM
#17

16 . Men då så tråkigt - strunt i dom (du får gärna pm mig en länk så ska jag ta en titt vilka dom är )

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
2/26/15, 7:56 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Från en dröm. Det är en matta. Virkad i vitbeige och det röda var olika nyanser av röda rosor! Så vacker och dragande samtidigt sim den skrämde oerhört!!

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
2/26/15, 12:24 PM
#19

så fint🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Tarotstollan
2/26/15, 11:33 PM
#20

Väldigt vacker matta.
Får tankar om saker och ting som växer och sprids vidare.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Annisangel
2/26/15, 11:44 PM
#21

Fick höra just av en väninna att det är "flowers of life", som tydligen finns som hängen, smycken osv… Jösses, ytterligare en dröm som återfinns någonstans i verkligheten. Jag älskar mig själv, eller börjar göra i varje fall. Efter denna minnesbeta om att jag är jag och vara stolt över det!! :) tack återigen Jane för att du fanns där när jag behövde dig som mest!!

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
2/26/15, 11:46 PM
#22

Tack Tarotstollan fina du

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
2/27/15, 1:34 AM
#23

21 . vassego gumman därför jag är här 🙂❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
2/27/15, 7:15 AM
#24

#23 :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
2/27/15, 12:41 PM
#25

Det är en regntung dag idag då mycket känslor ligger på kokpunkten. Jag mediterar oftare nu för jag märker att jag får in andras känslor och får även deras symptom på mig. Så jag reder ut vad som inte är mitt och vänligt men bestämt avsäger mig alla känslor som inte är mina. Empat kallas det visst. Kanske är det därför så många av mina vänner väljer mig att få råd av…. Själsfrände är ett ord som kommer ofta nu i vardagen. Ett namn, ett ansikte, fina ögon och en röst som sätter min fokusering i svaj lite Grand. Jag njuter för det är det enda jag kan göra i detta läge. Jag finner styrka i detta som jag använder i de alla olika delarna jag har att göra med i livet. Kram :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
2/27/15, 2:36 PM
#26

Som en symbol Annisangel så har din Avatar bild inte synts på ett bra tag - du kanske måste sätta in den igen för att få tillbaks din identitet 😉 kramis

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
2/27/15, 2:56 PM
#27

Hehe, har inte tänkt på det. Ska kolla det! Ja, en identitet vore ju trevligt att ha ;)

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
white lady
2/27/15, 4:48 PM
#28

25  🙂

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Jane-Lyzell
2/27/15, 6:16 PM
#29

Se där 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

white lady
2/27/15, 6:27 PM
#30

29 vad menar du Jane ?

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Annisangel
2/27/15, 6:58 PM
#31

#29 haha Jane!! Kramiz :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
2/27/15, 7:00 PM
#32

#30 Jag har skrivit utan att ha någon bild vid namnet och inte reflekterat över att den försvunnit förrän Jane påpekade det!! :)

Många Goa Kramar

Annisangel

white lady
2/27/15, 7:27 PM
#33

😃 jaha  för jag såg bilden på dig. Men på din sida.

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Annisangel
2/27/15, 7:35 PM
#34

#33 ja precis. Har en annan bild på mig där ja! :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
Annisangel
2/27/15, 7:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#35

Idag var jag på stan och shoppade. Så ser jag en tröja och hajjar till över mönstret. Jag minns drömmen jag hade inatt med garn stickat i mönster med olika struktur på garn. På bilden är det i grått men min tröja i drömmen var rosalila fluff och stjärnorna var blå. Annars var det exakt likadant mönster på tröjan!! Jag köpte den inte för det är inte min stil att använda. Undrar vad detta leder till…. Att drömmen återfinns runt mig i vardagen.

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
3/2/15, 8:55 PM
#36

Vissa syner vill jag bara inte ha… Men de kommer och även dem har en mening… Inatt drömde jag om en kille och en tjej som kör en grå skåpbil och ska hämta en död person. Idag när jag skulle besöka mamma på korttidsboendet där hon vistas kommer en grå skåpbil från FONUS körande och hämtar en död människa lagd under ett skynke. När de skjutsat in båren i bilen gör de en liten rituell avskedsceremoni och omedvetet gör jag samma och känner en otrolig vördnad och tårarna börjar trilla. Vi ler lite svagt mot varandra innan de hoppar in i bilen och kör iväg… Jag tänker inte mer på det utan fortsätter min dag. Sen slår det mig att döden är transformation till något annat. Plötsligt hörs en stor smäll, en explosion har detonerat i mitt område där jag bor. Med en klarsynthet ser jag mer död, fast inte något har fastställts… Det dröjer några timmar och så får jag reda på att ytterligare 2 personer mist sina liv… Jag har bevittnat död 3 gånger idag… Det är stort, det är starkt och det är transformerande, allt har en mening, även död… Men den lilla människan i mig lider med de oskyldiga…

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
3/2/15, 8:58 PM
#37

36 Oj troligen var idag en bra dag för transformation - tragiskt för efterlevande🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
3/2/15, 9:40 PM
#38

#37 Ja, mina känslor har totalt blivit omkastade idag… Antagligen måste de det för att jag ska kunna bena ut vad som är vad… Men jag blir så berörd när så många drabbas… Det hemskaste av alltihop var att jag kände den ena personens död i explosionen… Hur han sitter och håller något i händerna som plötsligt exploderar i hans ansikte, starkt ljus och sen över… Senare får jag läsa om att det är en bomb som briserat i en lägenhet… Mina tankar går ikväll till de anhörigas familjer och vänner… Tänder ett ljus i min ensamhet och hoppas på läkning för alla parter…

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
3/2/15, 10:12 PM
#39

Ja något vill det visa - beklagar för de efterlevande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
3/11/15, 11:00 PM
#40

Jag har varit ganska avstängd sista tiden och nu när jag är barnledig så såg nog andevännerna sin chans! Jag fikade med några väninnor idag och det gick helt okej och vi hade kul och trevligt. Vi kommer in på ena väninnans hus där det förekommer underliga grejer. Jag känner ingenting under hela fikastunden, inte förrän jag kommer hem. Jag står i köket och ser en prydnadsfigur sakta glida över bänken, ner på en väska nedanför och sakta rulla över golvet… Allt gick lungt och fint till. Det föll inte "normalt" om man kan säga så, för det var väldigt sakta. Jag har aldrig upplevt fysiska fenomen så direkt förut och jag kände omedelbart att det var en ande kopplad till kvinnan jag precis fikat med och pratat om hennnes hus. Jag "pratar" en god stund med denne man som förövrigt är skeptisk och en icketroende på andevärlden! Bara där blev jag förbryllad, men så tänkte jag att okej, finns det skeptiker i verkliga världen så finns det säkert i andevärlden också… Jag fick fram rätt detaljrika saker och var tvungen att ringa min närmaste väninna som kunde bekräfta en del av det jag fått fram. Men för att vi ska få helheten så ska vi träffa denna kvinna tillsammans… Så spännande! Men jag blir full i fniss av en ande som inte tror… Men han var en fullfjädrad skeptiker när han levde, så då kanske de beter sig liknande i eftervärlden? Vad tror ni om detta? ------------------------------------------- En annan härlig grej är att det verkar utvecklass någon form av telepati mellan min dotter och mig. Jag är på balkongen, dottern är i lekrummet på andra sidan lägenheten och jag hör henne rätt in i örat: Mamma! Jag tittar mig omkring för det hördes som att hon var precis brevid mig… Jag går in till min dotter och frågar ropade du på mig hjärtat? Nej, men jag ville att du skulle komma och titta på det här!!! Å visar en jättefin tavla hon pysslat ihop! Å vad jättefin den är gumman, säger jag!

Många Goa Kramar

Annisangel

Tarotstollan
3/11/15, 11:16 PM
#41

Härligt!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Jane-Lyzell
3/11/15, 11:46 PM
#42

40 . Vist finns det skeptiska andar - andar är de samma som de var här - ingen skillnad - var de skeptiska så förblir de det ett bra tag(stackarna)

om din dotter - jag har medial kontakt med alla mina barn - det har man som medial 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
3/12/15, 6:38 AM
#43

#42 aha! Tack Jane. :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
3/12/15, 6:39 AM
#44

#41 Ja, eller hur?? Tack :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
3/12/15, 8:03 PM
#45

Härligt att vara i flödet igen… Idag på jobbet kom en kvinna som behövde hjälp att komma till en visning av en lägenhet. Min chef Karin kom och frågade mig av alla människor. När jag kom till rummet där kvinnan var så möttes jag av en väldigt vacker själ. Svårt att beskriva, men den auran runt henne var så mild och hennes förtvivlan stor. Det var nog inte någon tillfällighet att Karin frågade mig eftersom jag fått höra att jag är så lugn av mig. Så gick vi iväg och jag och kvinnan fick en härlig pratstund… Efter ett tag stod det klart för mig att hennes förflutna och min liknar varandra väldigt mycket… Hon sa sen på engelska för hon var från Kanada på väg att flytta till Nyköping; You are a lovely girl, I hope I will meet you again! I really hope so too, sa jag. Från att ha mött henne totalt uppriven och färdig till tårar, var hon nu samlad och så beslutsam som bara en människa kan vara. Vi gav varandra en självklar kram, fast vi möts bara för några minuter sen. Den kontakten var makalös!

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
3/13/15, 9:50 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#46

:)

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
3/13/15, 9:58 AM
#47

Så fint möte ❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
3/13/15, 12:17 PM
#48

Ja magi på hög nivå!! :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
Tarotstollan
3/13/15, 11:11 PM
#49

Den var bra!  Verkligen något som vi alla borde tänka på!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annisangel
3/14/15, 7:38 AM
#50

#49 tack Tarotstollan! Denna lilla fras kom i min dröm. Jag har farit från det ena till det andra under en längre tid. Sen fick jag denna dröm och när jag vaknade kände jag mig nästan ertappad och liksom: eh, varför har jag inte gjort det? Så nu är mitt liv mycket lugnare tempo. Är det menat så är det, det finns en mening med allt!!! Kram :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
3/14/15, 8:57 PM
#51

Hehe, min filofaxkalender har varit spårlöst försvunnen i en vecka ungefär. Jag har letat överallt, i min väska där jag brukar lägga den men ingenstans har den funnits. Så har jag tänkt och sagt rakt ut i luften; Ok, jag fattar, jag släpper den här frustrationen över att jag inte hittar den, jag ber er istället om att lägga filofaxen så jag lätt hittar den för jag behöver den nämligen på måndag. Det går ca en halvtimme och jag behöver en annan sak ur min väska. Jag öppnar den och vad ser jag på en gång om inte filofaxen. Jag sätter mig pladask på hallmattan och utbrister; Tusen tack hörrni! Den här behövde jag. En känsla av busighet i luften och nästan en elektrisk känsla när jag höll i kalendern. Helhärligt!!!

Många Goa Kramar

Annisangel

Tarotstollan
3/14/15, 9:00 PM
#52

Busar dina "inneboende" med dig?😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annisangel
3/14/15, 9:45 PM
#53

#52 Japp, verkar så!!!

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
3/15/15, 9:27 AM
#54

hehe, kanske är det lite ambitiöst detta men jag funderar på att skriva en bok! Jag hittade en passande titel på en gästbok "Det är mycket som är verkligt, men det finns mycket som inte är det". Den här greppbara verkligheten som man gärna vill ha… Jag kan tala om att vissa stunder önskar jag att jag kunde greppa min verklighet. Men jag har lärt mig att det ogreppbara blir greppbart med tiden. Tålamod och tillit är mina bästa vänner… Så får jag väl känna mig som en fantasifigur mellan varven, det är härligt det med!! :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
3/15/15, 9:28 AM
#55

en bok låter ju fantastiskt😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
white lady
3/15/15, 10:44 AM
#56

54  Du är en otroligt fin själ, och rolig  Annisangel  🌺

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Annisangel
3/15/15, 5:59 PM
#57

Söta ni!! :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Tarotstollan
3/15/15, 10:11 PM
#58

Låter jättespännande med en bok och titeln är ju suverän!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annisangel
3/15/15, 10:19 PM
#59

Åh tack Tarotstollan! :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
3/16/15, 7:34 AM
#60

Denna gästbok med skriften på har jag nu här hemma och hittade även en liten signatur på ett ställe i den. "Real is by David Byrne" Så bara av nyfikenhet så googlade jag på denne man och fick fram en konstnär och textförfattare som även har existensiella funderingar så det är nog ingen tillfällighet att jag kom över den boken… En engelsk skrift i en blå bok i en svensk stad. Jag blir ledd hela tiden till mina kunskaper och erfarenheter. Det verkliga är att jag hittade boken, det som inte är verkligt är hur jag kom över den! Haha :) Kram!

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
3/16/15, 12:08 PM
#61

😀

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
4/6/15, 5:44 PM
#62

För varje missbrukat förtroende dör en gammal del av mig själv. En rest av självet som förbrukat sin existens. För varje händelse som utlöser tårar finner jag en helig styrka man inte kan få om ens inre inte utsatts för det yttersta. För varje påfrestning av psyket dör en trasig tanke för att ersättas med en danande insikt att min personlighet inte fått blomma ut helt. För varje överlämnande dör det gamla jaget och en helig transformation tar sin början…. Ont, ont i själ och hjärta och tilliten till en annan människa är för all tid skadad…

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
Jane-Lyzell
4/6/15, 5:45 PM
#63

62. sant - tyvärr

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
4/6/15, 6:42 PM
#64

Hmm, jag undrar om jag ska ta 40årskrisen nu så blir det brakkalas när jag väl når det strecket!!! Japp, jag gör det. Kom an, give me what I Should have delt with a long time Ago!!!! Kosmos är förunderligt, lärdomarna kommer när det är dags. Tar man inte itu med dem kommer de åter en tid senare.

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
4/6/15, 6:45 PM
#65

så sant det med :-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
4/6/15, 10:06 PM
#66

:)

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
4/8/15, 9:12 PM
#67

Livet är härligt men jobbigt. Det är väldigt jobbigt att växa just nu. Det som jag upptäckt är att dotter min har liknande förmåga som jag har vad det gäller tekniska apparater. Det fanns ett elektronisk litet piano hemma hos min mamma som hon inte fick igång och inte de andra som var närvarande heller och de började leta batterier… Min dotter går fram till den lilla manicken och stryker ett finger över för att känna in (precis som jag gör ibland utan att tänka) och börjar spela lungt. Det kommer ljud och jag säger spontant; Det verkar gå i arv med magiska fingrar, så härligt gumman!!! Hon lyser som en sol och spelar vidare… Min mamma håller med om att det går nog i arv, så då har vi det bra sa hon! Min mamma som i vanliga fall är ganska skeptisk…

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
4/8/15, 9:40 PM
#68

😃 Det är bara ta det piano

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
4/9/15, 7:34 PM
#69

Hehe :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
Annisangel
4/25/15, 11:14 AM
#70

I tillstånd av chock har jag befunnit mig länge… Men nu börjar jag få åter min handlingskraft, min förmåga att strida för min sak… Nu när jag inser faktum och arbetar utifrån det jag har, öppnar sig nya möjligheter, en annan värld jag inte upplevt tidigare… Jag talar om en hård verklighet där jag som mjuk människa inte passar in riktigt. Men samhället är många gånger hårt. Jag tvingas att spela med samhällets regler trots att jag tycker de är helt åt skogen… Jaja, till saken….. Nu när jag inser faktum infinner sig kraften, flödet jag inte känt på länge. Det går i perioder, jag är i flödet, jag tappar kontakten och jag kommer åter in i flödet… Hmm, jag börjar känna varför… När jag känner mig som offer tappar jag kontakt med flödet, inser inte värdet i min egen personlighet och flödet är inte längre tillgängligt för mig. När jag återtar kontakt med min inre kunskap, min inre visdom kommer flödet strid som en ström och jag skrattar, jag bubblar av lycka och märkliga ickevärldsliga sensationer infinner, precis som det ska vara utan rädsla… Jag köpte en klocka till mamma att hänga på väggen idag. Batteriet var dött och jag tänkte att jag skulle byta batteri innan hon får den så det fungerar på en gång. Jag tittar på klockan innan och den visar 12:50. Tittar på riktiga tiden just då och det visar 9:30. Jag blir plötsligt så väldigt törstig och går och dricker ett glas vatten innan jag byter batteri och vänder tillbaka klockan för att vrida till rätt tid. Det behöver jag inte göra för tiden är redan vriden tillbaka och den visar 9:30. Jag fylls av härlig lycka och skrattande fnissar jag tack tack för hjälpen. En fladdrande vinge rör min kind och jag hör och känner en kärlek som det var länge sen jag kände: Nu återtar du din kraft käraste, hör jag milt i mitt öra. Det finns inget val, när du återtar dig så kommer du klara det här. Gör du det inte går du under, du har stöd och du har trygghet och du får hjälp! Använd det, du är inte egoistisk för att du ber, du är inte ett offer. Du ska vara värd att lyssnas på! Okej… Efter den svadan så börjar jag fundera på den sjuka tillvaro jag befinner mig i just nu och börjar leta efter en spricka i den fasad som andra byggt upp och säger till mig själv att någonstans finns en mjukhet som inte har skydd och det är där jag måste sätta in stöten för min dotters skull och min mentala hälsas skull…

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
5/1/15, 3:27 PM
#71

Jag fick för mig att pyssla med dotterns piprensare när hon var hos pappa. Så gjorde jag slut på hennes och fick dåligt samvete och letade efter nya tills hon kom till mig igen. Hittade inga i affären och började smått få panik. Hur ska jag göra. Så kommer dottern hem och helt lugnt säger att hon vill pyssla med piprensare. Jag känner men det går ju inte. Hon drar ut pyssellådan och vad ligger där om inte en stor förpackning piprensare! Alla färger som dem jag pysslade med. Jag känner åter detta fniss i luften. Jag skrattar till och viskar tack. En fladdrande vinge mot kinden och en viskande röst: var inte så orolig jämt!! Hehe :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
5/4/15, 12:58 PM
#72

Tankar har en otrolig styrka. Uttalade sådana äger än mer kraft. Var varsamma med vad ni uttrycker och intentionen bakom. Det kan slå in… Nu har det hänt det jag inte ville skulle hända, bara för att jag sa till min mentor: det vore just typiskt om detta skulle hända i ovanpå allt. Å det hände. Jaja, gjort är gjort. Dags att fokusera gott nu. Hela vägen fram till mål.

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
5/5/15, 9:54 AM
#73

Att bara vara fysisk människa är det vi ska lära i denna inkarnationen- tufft för oss mer känsliga - men balans emellan är bäst - lycka till😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
5/5/15, 4:28 PM
#74

Visst är det så fina Jane! Tack :) Nu så är jag på banan igen. Jag bad om vägledning att styra upp den jobbiga delen. Då ringer en vänlig själ och säger att hon försöker nå mig på fredag. Då har jag samlat mod, hunnit fundera och kan göra en redig framtoning. Så nu blir det positiv visualisering av situationen. Så härligt att känna kontroll över att jag inte har kontroll… Att jag har kontakt med makter större än mig själv och kan lämna över och ändå ordnas det till det bästa. Så tacksam för universums magiska inblandning!

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
5/6/15, 4:47 PM
#75

Ojoj…. Jag blev fruktansvärt irriterad idag och hade svårt att lugna ner mig. Jag kom hem och plötsligt small det i köket. Jag gick dit och fick se dörren till ett skåp svänga en aning. Jag brukar smälla i dörrar när jag är irriterad över nåt men nu rörde jag inte ens dörren med handen. Men jösses så arg jag va… Känslorna var inte alls under kontroll.

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
7/29/15, 9:20 PM
#76

Ojoj, det var ett tag sen sist… Det har kommit in en man i mitt liv! Det är så ovant för det känns så mycket på alla plan. Först blev jag skräckslagen och vände innan jag ens tillät mig känna. Sen tänkte jag till och förklarade mitt beteende för honom för jag blev verkligen rädd. Inte trodde jag att jag skulle få vara så här glad, trygg och harmonisk med någon… Så vi dejtar och tar det piano men känslor finns… Även han är medial och kontakten är obeskrivlig. Ord känns så futtiga när vi är tillsammans. Vi har båda erkänt att vi levt tidigare liv ihop. När vi är väldigt nära försvinnner åren och vi minns svagt något annat vi haft ihop, inte i detta livet utan bakåt. Jag har sett en av hans skyddsväsen, så det ska jag berätta vid tillfälle… Vi är vid gamla byggnader och vi ser och upplever tillsammans och kan prata om det också…. Han känns som en väldigt gammal själ och han tänker förmodligen liknande om mig. Vi har bara dejtat 1 vecka men det känns som vi levt hela decennium. Vi behöver inte ha bråttom för nu när vi "hittat varandra" igen, kan vi slappna av för det är vi nu och ingenting kan ändra på det. Vilken annorlunda frid och harmoni när säkerheten är så självklar. Vetskapen och glädjen att ha varandra äntligen!!! Lugnet som infinner sig att man inte behöver leta… ojoj….. :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
Tarotstollan
7/29/15, 9:25 PM
#77

Kul! Grattis!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annisangel
7/29/15, 9:49 PM
#78

Tack!!!! :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
7/29/15, 11:58 PM
#79

Härligt- Grattis 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
7/30/15, 5:09 PM
#80

Tack!! En ny period i mitt liv börjar….

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
8/1/15, 10:30 PM
#81

Det kom ett nytt inslag i min andliga värld idag. Jag har inte känt andarna så fysiskt någongång innan. Det hände när jag var på guidad visning i ett slott, rättare Nyköpings kungstorn. Jag blev större på nåt sätt, kände mig som en man och fick tjocka fingrar. Min kompis kände på mina fingrar som var väldigt spända och tjocka. Samtidigt fick jag värk i lederna (jag som aldrig har ont i leder) så jag förstod att jag fick en väldigt fysiskt påtagligt besök. Det kändes inte obehagligt alls utan jag bekräftade att han fanns där och undrade när han skulle släppa mig. När du kommer ut så släpper jag dig, förmedlade han. Det blev så också och härligt att "få min kropp tillbaka". Men varför kan man känna andar i kroppen sådär? Vet du det Jane? Vad är syftet liksom? Jag förstår att det handlar väl om fysiskt mediumskap, eller?? Tacksam för input här… :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
8/2/15, 11:05 PM
#82

81. Det du kände var troligen en kraftig överskuggning av anden - då kan du känna av andens forna fysiska liv o leverne - som smärtan etc.  eller möjligen en lätt trans påverkan (men inte fysiskt mediumskap) - allt handlar om olika förändrade medvetanden - däremot tycker jag inte du ska tillåta dem komma så nära - säg Nej- det är inte ok.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
8/3/15, 7:25 AM
#83

Tack Jane! Jag förstår att man inte ska låta dem komma så nära. I början mådde jag lite illa och hade problem att fokusera på guiden. Så överskuggning av anden… Aha, det var nog det det var. Jag ska tänka på att säga nej om det blir någon mer gång. Tack igen fina du!

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
Jane-Lyzell
8/3/15, 4:08 PM
#84

🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

white lady
8/5/15, 11:18 AM
#85

Hej Annisangel,Kul att följa dig och din utveckling.

Jag fick förklarat att alla minnen från tidigare existenser ligger i våra celler.När ögat ser vaknar cellminnet och vi upplever precis de vi gjorde då.(medvetandet)

Därför har jag svårt med att vi inte ska känna och enbart ska stänga av som vissa påstår.Finns inget utanför oss som kan påverka om vi inte själva har någon koppling.

Vad tror du själv ?

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Jane-Lyzell
8/5/15, 2:00 PM
#86

85 Intresant teori - så då skulle alla spöken vara en själv 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

white lady
8/5/15, 3:49 PM
#87

86 Vilka spöken?

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Jane-Lyzell
8/5/15, 9:48 PM
#88

 87. Trodde du svarade på 81 och 83  - det blev liksom lite komiskt 😃

Ber om ursäkt om det inte var mötet med anden du menade 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

white lady
8/5/15, 10:17 PM
#89

88 Självklart var det 81 jag svarade på Jane 🌺 Varför skulle den anden vara kvar på den platsen menar du ?

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Jane-Lyzell
8/5/15, 10:28 PM
#90

89 ha ha då får du nog läsa mina inlägg igen :-) 

då blir ju anden ett tidigare liv - så då blir spöken en själv i en tidigare existens - så då finns det ju inga spöken eller !?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
white lady
8/5/15, 10:54 PM
#91

90 Nu har ju inte våran diskussion med Annisangels utvecklingstråd att göra.

Beror ju på vad man tror på och har för lära.Finns ju dom som inte tror på rekarnation heller.

Men min fråga till dig Jane var ju varför anden/spöket var kvar ? Är inte den energin i ljuset då ?

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Jane-Lyzell
8/6/15, 12:15 AM
#92

91. Ingen är kvar om du frågar mig - vissa väljer att komma tillbaks och hälsa på- en helt annan femma 😉gå emellan världarna av olika anledningar ! alla som inte har en fysiskt kropp har gått över (är i ljuset som du kallar det )

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

white lady
8/6/15, 8:44 AM
#93

92 Jaha så det Annisangel upplevde var besök av en sådan då?

För mig låter det märkligare att de går mellan världarna utan att mottagaren har någon koppling än att det är cellminnet som vaknar.Och då menar jag Annisangel medvetande och minne från slottet från tidigare existens.

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Annisangel
8/6/15, 7:08 PM
#94

Hm intressant white lady…. Verkligen en intressant tanke…. Måste tänka på den… 💖

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
8/6/15, 9:32 PM
#95

Nu ska jag snart på storseans i Nyköping… 29 Augusti närmare bestämt. Intressant blir det och se hur det går. Min käresta tar jag med och min mamma och hennes assistent. Det roliga är att mediumet som demonstrerar har jag bott ihop med och min kära pojkvän är medialt medveten liksom jag. Nyfiken är jag med öppet sinne och härliga energier utlovas hoppas jag! Där är ordet jag inte gillar…. Medium…. Finns det inget annat? Varför skulle det just kallas medium??? Kram på kvällskvisten!

Många Goa Kramar

Annisangel

Tarotstollan
8/6/15, 11:18 PM
#96

Låter spännande, du får berätta sen hur det var!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jane-Lyzell
8/6/15, 11:55 PM
#97

93 - Ja - någon som kunde nå henne just då en" match"

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Jane-Lyzell
8/6/15, 11:56 PM
#98

95 . vem är mediumet ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
8/7/15, 8:51 AM
#99

Han heter Andreas Österlund!

Många Goa Kramar

Annisangel

white lady
8/7/15, 9:27 AM
#100

95 Hoppas det blir givande Anniangel, kul när du känner Budbäran. Kan omöjligt säga medium, gillar inte heller det ordet.Allt flör många gör pengar på det.

Medialt medveten var ett bra namn. Eftersom alla föds med en själ och redan är kopplade till något högre,Hoppas vi får ta del av hur du upplevde seansen Annisangel.

Kram på morgonkvistem

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

white lady
8/7/15, 9:35 AM
#101

97  Jane du skapar ju rädslor hos folk, vadå nå henne just då ?

Vad tror du anden ville då? Och varför skulle Anniangel  inte låta han komma nära han är ju från ljuset säger du ju ?

Jag fattar ingenting nu.

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Jane-Lyzell
8/7/15, 12:46 PM
#102

101. Det handlar om hur mycket mediet /mediale klarar, i detta fallet Annisangel - Anden vibrera i en hastighet som påverkar oss  dödliga- fysiskt. - då kan det bli dessa symtom i den fysiska kroppen, tyvärr (illamånde etc.)

Det som jag kallar för barnsjukdomar inom medialitet (inget negativt menat) det bara är så att all andlig kontakt kostar fysisk  energi av dig själv. 

Därför jag inte rekommenderar  mediala rensa hus hos andra - man ska vara erfaren och kunna hantera energierna . 

Alla andar är på andra sidan och i herrens hus finns många boningar en del ljusare en andra. Personligen kallar jag inte andevärlden för ljuset (det får de hållas med på tv) andevärlden är olika utvecklingsplan eller vibrationsplan om du så vill.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
8/7/15, 12:49 PM
#103

#101 Nja jag tror inte Jane skapar någon rädsla hos mig i allafall för jag tror också på olika stadier av medvetenhet och ibland når anden närmare den levande människan och då gäller det att vara observant på det som är den egna känslan och det som är påverkan av andeväsen… Den förklaringen känns rätt för mig!

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
8/7/15, 12:53 PM
#104

Jag har också kommit fram till att när jag är på en gammal plats som ju Nyköpings slott är, känner jag årtalen rulla undan och de gamla väggarna och ruinerna får liv. En glädje känns i luften när de får berätta sin historia. Sen om det är själva platsminnet eller något annat låter jag vara osagt men härligt är det! Jag brukar alltid skydda mig innan för jag vet hur känslig jag är! :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
Jane-Lyzell
8/7/15, 12:57 PM
#105

99. Spännande - Aldrig hört talas om han - du får berätta sen 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

white lady
8/7/15, 1:13 PM
#106

# 102 Ja andevärlden är ju ganska lik våran här på jorden, lika mycket utveckling vibrationsmässigt som här barnsjukdom eller ej.

Vad händer med oss om vi släpper dom för nära då.? Är det farligt eller mår man bara dåligt?

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

white lady
8/7/15, 1:16 PM
#107

#103 Så bra Annisangel, jag tyckte bara det lät konstigt men du kanske tränar på att bli budbärare.?

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Jane-Lyzell
8/7/15, 1:48 PM
#108

106 - inte farligt någon enstaka gång - då återhämtar du dig ganska fort men om det skulle ske dagligen blir man fysiskt sjuk tillslut - Lagom är bäst.

Tyvärr är de flesta medium sjuka fysiskt, socker problematik eller sköldkörtel, super sensitiva och liknande - Därför ska man bruka sin gåva inte missbruka den.

Allt andlig arbete kostar energi.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
8/7/15, 1:52 PM
#109

Jag har inte tagit steget att utbilda mig till budbärare…. Tanken har funnits och finns… Jag arbetar med mina vänner så länge tills självförtroendet säger att det är dags. Ja, white lady! Budbärare kan jag tänka mig vara men inte medium!! Haha :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
8/7/15, 1:58 PM
#110

#108 Jag kan mycket väl föreställa mig att alla möjliga sjukdomar kan uppkomma av blockeringar i energifälten, känslomässiga personliga problem man inte tagit itu med. Jag kommer ihåg efter min separation från mitt x, träffade jag min mentor Åsa som hjälpte mig ta bort en "tagg" ur min aura. Mitt x är väldigt krävande och hade lyckats komma innanför min egen själ. När den försvann kände jag att jag blev flera kilo lättare!!!

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
8/7/15, 2:55 PM
#111

Kanske dags att börja en ny tråd… Hihi :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
Jane-Lyzell
8/7/15, 3:28 PM
#112

119 nja inte blockeringar utan att anden vibrerar i en så mycket högre vibration en oss fysiska varelser - Det är därför vi inte klarar andevärlden längre stunder.

Ja kanske dags för en avknoppning från din tråd 😉

Eller fortsätta här http://spiritualism.ifokus.se/articles/5199f4eece12c43856003e21-medium-ar-inte-som-alla-andra?articles-1

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
8/7/15, 4:44 PM
#113

Sen skiljer jag gärna på energier och andevärlden… Har alltid gjort det. Vet inte varför men jag tror att jag närmar mig ett område i taget, auror är ett, energi är ett andevärlden ett. Men så sker ett hopp i min utveckling och nu håller aura och energi på att gå samman. Andevärlden är ännu "bara en känsla", fast helt spontant kan jag också se med fysiska ögon, lite subtilt, ungefär som när man har smutsiga glasögon. Sen är det alla dessa insekter jag ser här och var. Det är för mig symboler som berättar för mig var jag är i livet och ger mig en hint om fortsatt förhållningssätt. Det är mycket symboltolkning och stämmer varje gång.

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
8/7/15, 7:38 PM
#114

så sant 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

white lady
8/7/15, 10:55 PM
#115

# 108 Jag skulle nog vilja säga att själva livet kan kosta energi. Sedan vet jag ganska säkert att sockerproblem och sköldkörteln och andra åkommor inte beror på andligt arbete ✨

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

white lady
8/7/15, 10:57 PM
#116

109  Så bra Annisangel.

Sedan känner jag igen det med ex, fast i mitt fall kändes det som han tog hela min själ. Fast på sätt och vis tillät jag  det pågrund av obearbetade känslor som du sa.Det skulle inte kunna ske idag.

Så stort lycka till med din nya kärlek Hjärta

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Jane-Lyzell
8/8/15, 12:08 AM
#117

115. Hur vet du det - när det gäller medium ? att andra människor kan ha samma sjukdomar ja självklart - men de är överrepresenterade hos medium

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

white lady
8/8/15, 12:21 AM
#118

117 Därför att många medium  själva tror det beror på det mediala arbetet.

Vilket visat sig inte stämmer när de söker läkare och en ordentlig hälsokontroll.

Varför skulle de drabbas eller vara överrepresenterade, presenterar dom sig som medium vid sjukbesöken?

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Annons:
Upp till toppen
Annons: