Annons:
Etiketthealing
Läst 1764 ggr
[[CarmenM90]]
10/9/14, 10:38 PM

Ge, ta, och få healing till andra.

Vill så gärna ge healing till andra människor som jag tycker om. Jag har aldrig gjort healing tidigare, vill även kunna ge healing till ett djur och byta energi med djuret, ge och ta kan man säga. Hur ger jag healing till någon annan från mig.? (Nybörjare & nyfiken( Tack på förhand.

Annons:
Jane-Lyzell
10/9/14, 11:04 PM
#1

En bra början sända kärlek om healande i tanken till en annan person eller djur - du kan be för dina människor eller djur om healande. alla goda handlingar ger resultat. 

Men om du vill bli healer så rekomenderar jag dig gå någon kurs eller cirkel i healing- för att förstå mer om vad healing är - finns trådar här inne om healing - där kan du läsa mer :-) 

Sen finns det en iFokus grupp som heter healing i fokus.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
10/10/14, 1:30 PM
#2

Håller med Jane, en kurs så man vet vad det innebär att skicka healing. Men inte för att enbart lära sig en metod. Man blir lätt fast i olika tekniker, bäst är att få en uppfattning hur det fungerar och utveckla sin egen metod och känsla för det. De flesta gör så.

För man leds liksom till ett sätt som fungerar för en själv., om man bara är öppen och inte stänger sig genom att man följer en metod slaviskt. Lycka till!

[[CarmenM90]]
10/11/14, 12:11 AM
#3

Måste man verkligen gå en kurs för att lära sig det, kan man inte hitta det sjölv på egen hand.? :-)

Jane-Lyzell
10/11/14, 1:22 AM
#4

3. googla

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
10/12/14, 11:25 AM
#5

#3 Jovisst kan man det! MEN fördelen med en kurs är att man träffar andra likasinnade och kan ha Många fruktbara diskussioner och får mycket tips. Man kan ställa frågor och få lika många svar, och genom det hitta Sin egen stil.

Plus att man får många vänner som ser livet på liknande sätt, ovärderlig hjälp för sinnet när man ibland undrar vad man håller på med 😉För de dagarna kommer de också, var så säker. Och människor man träffat IRL slår faktiskt allt man googlar.

Däremot är jag lite tveksam till att man stannar i det stadiet och går på kurs efter kurs efter kurs. Men En bra kurs kan man allt kosta på sig 🙂

Upp till toppen
Annons: