Annons:
Etikettguider
Läst 3365 ggr
Elpida
2014-08-24 22:22

Vättar!

Jag fick nyligen höra att jag har en liten vätte runt mig och det väckte ju naturligtvis min nyfikenhet. Är det någon här som kan berätta mer om vättar? Finns de i trädgården och huset för att pyssla om? Kan man ha dem som guider? Har vättar någon särskild personlighet. Uppgift?

Upplys mig! Och berätta gärna om er egen erfarenhet av vättar! =)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Jane-Lyzell
2014-08-24 23:37
#1

Min erfarenhet av vättar är att de pysslar om gårdar o hus- kanske mer gårdar en hus - dom jag har sett finns oftast vid ladugårdar och kring djuren- har set dem med vid speciella platser i naturen - tja de finns nog med lite här o där.

Men det lustiga med dem är att de skämtar oftast med oss när de kräver vår uppmärksamhet - då försvinner saker lite här o där- eller märkliga skeenden med djur- trevliga varelser om man låter dem vara och respekterar dem😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2014-08-24 23:38
#2

som guider - Näää - mer inspirerare

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elpida
2014-08-25 07:36
#3

Nä, det som guide trodde jag nog inte. Det stämde inte riktigt på deras personlighet som jag själv fått uppfattningen. =) Men det är ju trevligt att ha en pysslare i trädgården 🙂

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

glittertind
2016-03-01 20:29
#4

Låter fint!

Var glad för det, och tala om det för honom. De är personligheter om vi, och olika som vi, men finns i en annan, nära dimension. De kan hjälpa till att hålla borta negativa vibrationer. Ofta följer de med från en gammal gård, där de hjälpt till med djuren. De kan vara bra på att ta fram borttappade saker. Be om hjälp då, så kan du kanske hitta det förlorade mitt på sängöverkastet, när du ska lägga dig, eller något sådant. Tacka då varmt, så att du verkligen visar att du uppskattar hans  person.

Glittertind

vinden är min mor
2016-03-08 09:14
#5

Vi har vättar på vår gård.

Äldsta hästen står oftast med flätad man på morgonen och min sons glasögon försvann och hittades på de mest underliga platser efter natten ett tag.

Häftigast var då min sons glasögon gått sönder och jag frågade min man om han kunde laga dem , nej det går inte utan rätt verktyg svarade han.

När jag kom ner morgonen därpå så låg de lagade på köksön.

☀️Mörker är bara brist på ljus

Jane-Lyzell
2016-03-08 09:57
#6

5. Oj det var snälla Vättar :)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Tarotstollan
2016-03-11 02:55
#7

#5. Både busiga och snälla vättar! I regel brukar väl vättar vara snälla bara man behandlar dem med respekt.  Det gäller väl allt levande, kan jag tro!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: