Annons:
Etikettlänkgalleri
Läst 2294 ggr
Jane-Lyzell
5/27/12, 1:20 AM

SMF

www.svenskamedialaforbundet.se

Uppmanar till bojkott- läs styrelsen!!!!!Rynkar på näsan

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
AnnikaIII
5/27/12, 1:22 PM
#1

Det här ser inte bra ut…..Nej verkligen inte, hur kan man känna förtroende för detta?
Jag är förvånad att människor inte förstår mer än de gör och risken finns att en enda person drar ner energin för de andra.

Eftertanke verkligen, är det det här vi vill ha i vårt Andliga Sverige inom Mediumkåren? Nej!!

Carpe momento

Ians
5/27/12, 3:54 PM
#2

Trodde det var fel på länken först! Och någon form av reklam som låg innan man kom in!

Nähä det var det inte….det var sj sidan! Svenska tjejer? Svensk chat? Svenska företag…och så några medium då!

Förvånad

Porrsurfare behöver medial hjälp eller?

Jane-Lyzell
5/27/12, 4:19 PM
#3

Rätt länkat nu - läs i styrelsen - Ledarmot - Anders Åkesson.!???Rynkar på näsan

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
5/28/12, 9:44 AM
#4

Punkt D 2 i de etiska reglerna för föbundets medlemar känns lite märklig med tanke på en av ledarmötenas  egna fadäser. Gäller det bara medlemmar inte styrelsen själva?

En seriös förening hade petat honom, efter den fadäsen!

Men det är min åsikt!

Det åligger mediet att som medium agera på ett ansvarsfullt sätt och på ett sådant
sätt som inte väcker anstöt eller kan skada förtroendet i yrkesutövningen.

Detta för att upprätthålla och skapa ett förtroende hos allmänheten för alla
mediums yrkesmässiga kompetens.

Jane-Lyzell
5/28/12, 12:18 PM
#5

4 Ja kan bara instämma i det du skriver Ians,  det är sorligt- snacka om at skjuta sig själva i fotenRynkar på näsan

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elpida
5/29/12, 9:07 AM
#6

#4 Ja herregud, hur kan han sitta och försvara det liksom. Fast karln kan väl inte vara så dum att han skulle utsätta sig själv för det en gång till iaf. Han måste ju veta att han har ögonen på sig. Sedan kan man ju ifrågasätta personerna som valt honom….

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
AnnikaIII
5/30/12, 10:39 AM
#8

# 7 vi pratar inte om Jane här….så håll dig till trådens ämne eller starta en ny om du tycker att det är viktigt att ta upp. Blanda inte ihop två saker…Glad

Carpe momento

Hellas
5/30/12, 12:11 PM
#9

Inlägg #7 Borttaget då det inte haar med tråden att göra samt att det som vanligt är gränsfall till spydighet.
Eftersom detta inte är första gången liknande inlägg läggs in av James Randig och som vi fått modera bort så överväger jag nu skrivförbud då James Ranig inte verkar ha viljan att lära sig hur man ska bete sig på SpiF.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Denna kommentar har tagits bort.
[*Maggan*]
6/1/12, 8:19 PM
#11

Man tror inte sina ögon! Förvånad

Jag är förvisso inget medium, men vore jag det skulle jag definitivt inte vilja bli förknippad med det sällskapet.

Jane-Lyzell
6/15/12, 8:43 PM
#12

Detta är SMF Maggan!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[*Maggan*]
6/15/12, 8:59 PM
#13

okej Förvånad

Annons:
River-Lord
6/16/12, 9:42 AM
#14

Detta gänget skulle alltså mera eller mindre vara presentantar för mediala Sverige.. styra och bedöma över medium.. vilka som är lämpliga medium och vilka inte.. o s v… Jisses..Glad vad ska man säga.. Bra att det kommer fram.. på diskussion…

/RL

Denna kommentar har tagits bort.
Jane-Lyzell
6/16/12, 10:40 AM
#16

14 Ja det behövs ses i ljuset!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[mia-38]
6/16/12, 10:45 AM
#17

Håller med….Skrattande

AnnikaIII
6/16/12, 4:11 PM
#18

Det är viktigt i mina ögon att människor som ska "ta hand om" andra människor också har respekt för dem och visar en väl utvecklad känsla för etik och moral inför både sig själv och andra.
Det finns inget som säjer att några i den här styrelsen inte skulle vara både bra människor och bra medium men valet av medlemmar i själva styrelsen borde kanske undersökas och tas ställning till så att inte idén blir utsatt för onödig kritik, vilket har skett här.
En styrelse bör vara så oklanderlig som möjligt och människor som medvetet inte inser att bedrägeri är felaktigt och inte borde få förekomma inom den här branschen kanske inte skulle vara med i t.ex  SMF:s styrelse.

Min syn på saken….igen.

Carpe momento

Denna kommentar har tagits bort.
yamher
6/18/12, 11:21 AM
#20

jag står för att dessa grupper, sk fackföreningar osv. är o kommer att bli klubbar för inbördes beundran. Svåger politik. Synd.

Alis volat propriis Oskyldig

Annons:
Upp till toppen
Annons: